Undorító mocskot fényképeztek a vendégek az új egri McDonald's konyhájában

Kpsvr 2022-06-13 13:06:00
Napi több egycsillagos értékelést gyűjt be a gyorsétteremlánc legújabb egri egysége, amely most éppen 1,3 csillagon áll a Google szerint.

Noha május első felében óriási érdeklődés közepette nyitott meg a McDonald’s második egri egysége, már a nyitást követő napokban kiderült, hogy a várakozás ellenére meglepően nagy az elégedetlenség a gyorsétteremlánc új létesítményével kapcsolatban  - írja laptársunk az egriugyek.hu.

Amikor a McDonald's Magyarország a hivatalos Facebook-oldalán bejelentette, hogy Egerben új helyszínen, a nagylaposi Tesco-parkolóban várják a gyorskajákra fogékony vásárlóközönséget, máris számtalan negatív hangvételű hozzászólás érkezett az étteremlánc posztja alá. Ezekben a legtöbben a kiszolgálás lassúságára panaszkodtak, volt, aki a nyitóhétvégén 40-60 percet várt az ételére, az egyik kommentelő inkább visszakérte a pénzét, és átment az egyik konkurens gyorsétteremlánc szinte szomszédos egységébe, de olyan is előfordult, hogy egy autós vásárló hiányosan kapta meg a rendelését, amit már csak otthon vett észre. Azóta már tudjuk, hogy ezekből a véleményekből toposzok lettek, máig ezek miatt érkezik a legtöbb panasz a várva várt egri gyorséttéremre.

Aztán a múlt héten egy olvasó azzal kereste meg az Egri Ügyeket, hogy szerinte – az elszúrt rendelések és a botrányosan hosszú kiszolgálási idő mellett – a higiéniával is nagyon komoly gondok vannak. "Elképesztő mocsok és piszok van az étterem étkező részén és a konyhában is" – írta Gyuri nevű olvasó, soraihoz pedig valóban nem túl bizalomgerjesztő képeket is csatolt. Gyuri a levele alapján teljesen kiakadt a látottaktól, arról írt, hogy panaszát az étteremben lőtt képekkel együtt a Nébih-hez és az amerikai anyacéghez is el fogja juttatni.

Gyuri az étterem Google-értékelései között is megosztotta a véleményét, ráadásul a képekkel együtt. Ekkor állt neki végigbogarászni a szwrzkesztőség az új egri gyorskajáldáról megfogalmazott véleményeket, rengeteg panaszos üzenetet tettek már közzé a nagylaposi McDonald's oldalán, napi rendszerességgel érkeznek a negatív kommentek és az egy csillagos értékelések, az új egri étterem akkor éppen 1,2 csillagon állt – azóta felküzdötte magát 1,3-ra, de nyilván kérdéses, hogy ilyen tendencia mellett meddig marad ez így.
 
A tapasztalataikat megosztó vásárlók többek között fejetlenséget és káoszt, többen "csigalassú" és "nagyon gáz" kiszolgálást, időnként másfél órát meghaladó várakozási időt, elszúrt rendeléseket, illetve "ócska, paraszt" alkalmazottakat emlegetnek. Ezek a vélemények, valamint Gyuri képei jó apropót adtak arra, hogy megkeressék a McDonald’s Magyarországot, pontosaban annak PR-ügynökségét, a Noguchi & Peters Kft.-t, akik ugyan nem siették el a válaszadást (több mint egy hét kellett ehhez), de elvileg ki kellett vizsgálniuk az ügyet, ami persze időbe telik.


 
Ezeket a kérdéseket küldték el nekik:

  • Mivel tudják magyarázni a képeken látható állapotokat?
  • Elfogadhatónak tartják, hogy ilyen körülmények között készüljenek a felszolgált ételek? Önök jó érzéssel tudnának fogyasztani egy ilyen étteremben?
  • Milyen gyakran takarítják a McDonald’s éttermeinek konyháit, illetve étkező részeit?
  • Mivel tudják magyarázni a lassú, olykor félórás-órás kiszolgálást, és hogy a vendégek többször sem azt kapják, amit rendelnek?
  • A McDonald’s más létesítményeit is érik ilyen panaszok, vagy ez kifejezetten erre az étteremre jellemző?

A konkrét kérdésekre, a válaszok már nem voltak ennyire egzaktak. Először is arról tájékoztattak, hogy a beszámoló és a fotók alapján észlelt helyzet élelmiszer-biztonsági veszélyt nem jelent, viszont szeretnék leszögezni, hogy a fotókon látható gyakorlat a McDonald’snál teljes mértékben elfogadhatatlan. Mint írják, az éttermeikben szigorúan szabályozzák és rendszeresen ellenőrzik a tisztaságra és a higiénére vonatkozó gyakorlatokat, folyamatos feladat a területek tisztán tartása.

A fotókon látható állapotok a rendszerünktől idegenek. A hazai McDonald’s éttermekben az élelmiszerbiztonságra és minőségbiztosításra kiemelt hangsúlyt fektetünk. Ezen a területen alkalmazott gyakorlataink az iparágon belül is kiemelkedőek, melynek során az egyik legszigorúbb nemzetközi élelmiszerbiztonsági rendszert alkalmazzuk. Munkatársainkkal szemben a magas minőség érdekében szigorú elvárásokat támasztunk, kollégáinkat folyamatosan képezzük, oktatjuk. Szigorú sztenderdjeink betartását, az említett gyakorlatok magas szinten történő megvalósítását rendszeres külső és belső auditokon ellenőrizzük. – közölte a McDonald’s a PR-ügynökségén keresztül az Egri Ügyekkel.

A válasz legfontosabb részét a levél végén helyezték el.

"Megkeresése alapján az újonnan megnyitott egri éttermünkben megfigyelt egyedi, elszigetelt esetet kivizsgáltuk, a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megtettük" – írták.

Az Egri Ügyek visszakérdezett, hogy pontosan mik voltak ezek a McDonald’s által emlegetett, haladéktalanul megtett "szükséges intézkedések", erre azonban egyelőre nem kaptak választ. Természetesen, amint befut, olvasóinknak is beszámolunk majd erről.

Közben egy másik olvasó is jelentkezett: Zoltán a leveléhez még egy videót is mellékelt, amelyen a gyalog és biciklivel érkező vendégek a McDonald’s egyik munkatársával vitatkoznak a nagylaposi egység drive kiszolgáló része előtt, mivel nem hajlandóak kiszolgálni őket. Zoltán a kérdésünre elmesélte, hogy múlt péntek este a barátnőjével szerettek volna mekizni egyet: ő biciklivel érkezett a belvárosból, míg a párja busszal jött utána. Mint mondja, pár csapat fiatal már útközben figyelmeztette, hogy inkább ne is fáradjon, úgysem fogják kiszolgálni.

Közben megérkezett a párom is, beálltunk a sorba az autók mögé, és haladtunk előre. Érkeztek folyamatosan mások is (busszal, taxival, biciklivel, gyalog), de ugye gyalogosan közelítették meg a drive-ot. Odaérve a rendelőoszlophoz, gond nélkül, leadtuk a rendelést, meg is lepődtem, de örültem, és úgy gondoltam, hogy akkor a fiatalok, akik szembejöttek velem, biztos idiótán viselkedtek. Mögöttünk is két gyalogos, busszal érkezett vásárló volt, odaálltak, rendeltek, és azt a választ kapták, hogy nem járművel jöttek, ezért nem szolgálják ki őket. Rimánkodtak egy darabig, bennem folyamatosan ment fel a pumpa, és mondtam, hogy oké semmi probléma és odaadtam nekik a biciklimet.

Zoltán szerint azonban a McDonald’s dolgozói ekkor sem voltak hajlandóak kiszolgálni sem őket, sem azokat, akik mögöttük álltak a sorban. Az olvasó ekkor kapta elő a telefonját, és készítette a szerkesztőségnek eljuttatott videófelvételt, mert – mint mondja – rettenetesen sértőnek és megalázónak találta a szituációt. "Mivel nem tudtam volna elfogadni, hogy én eszem, ők meg nem, inkább mondtam a páromnak, hogy menjünk haza, és így is tettünk, így nem tudom, mi történt még ezután, de aznap este jópáran éhesen feküdtünk le, az biztos" – fejezi be a történetet.

Ugyanez a sztori egyébként egy másik szemszögből is meg van örökítve a Google-értékelések között. Az itt közölt hozzászólásból az derül ki, hogy a McDrive-nál a bicikliseket is rendesen csuklóztatták aznap este.

Péntek éjjel az egyetlen nyitott étterem kb. a városban. Többen álltak sorban gyalog a drive-ban, őket nem szolgálták ki. Mi biciklivel voltunk, erre a manager hölgy azt mondta, hogy oké. Ehhez képest a rendelésünk senki nem vette fel, amikor pedig ezt 20 perc után szóvá tette egy másik biciklis csapat (teljesen kulturáltan), a manager biztonsági őrt hívott, hogy feltartjuk a sort. A sorban előttük 4-5 kocsi állt, aki szintén nem kapott rendelést, szóval ez szimplán hazugság volt. Amikor Megkérdeztem, hogy ha hívok egy taxit felveszik-e a rendelésünk, a válasz az volt, hogy majd meglátjuk

– írta Dániel, aki értékelésében aztán még odadobált néhány bóknak nem nevezhető jelzőt ("inkompetens, béna és bunkó"), amelyekkel a személyzetet illette.

Bár nem sűrűn látogatom a gyorsétteremlánc étkezdéit, a McDonald's egy korábbi közléséből én is úgy tudom, hogy a drive-ablakoknál kerékpárral lehet rendelni, csak gyalogosan nem. "Biztonsági okokból a drive ablakoknál kizárólag az autóval, motorral, vagy biciklivel érkező vendégeinket tudjuk kiszolgálni. Gyalogos vendégeinket arra kérjük, hogy elvitelre történő értékesítést is folytató éttermeinket, vagy házhoz szállítás szolgáltatásunkat vegyék igénybe" – írta korábban a McDonald's egy posztja alatt.

Ám mivel a nagylaposi étterem értékelései között többen is arra panaszkodnak, hogy biciklivel sem szolgálták ki őket, újra a McDonald's ügynökségéhez fordultam, arra voltam kíváncsi, hogy amennyiben ez még mindig így van, miért tagadják meg többször is a biciklisektől a rendelés lehetőségét az új egri létesítmény McDrive részlegében. Levelemet kedden küldtem el, választ mostanáig nem kaptam, ám amennyiben befut, természetesen arról is beszámolok majd.

 

Borítókép és fotók: Egri Ügyek / olvasói fotók

Via: Ugytudjuk.hu

Szólj hozzá!

Vonaton fosztotta ki alvó utastársát a harmincas férfi

Elvette a pénztárcát és leszállt egy Kaposvár előtti állomáson, majd egy dohányboltban leadta a brifkóban talált iratokat, persze a pénzt megtartotta.

Vállalkozás indítanál? Légy tisztában az alapfogalmakkal!

Egy vállalkozás indítása sok feladattal jár, kezdő vállalkozóként pedig érdemes tisztában lenni bizonyos alapfogalmakkal. Már a kezdeteknél szakértő segítséget célszerű igénybe venni, hiszen nem mindegy, hogy milyen vállalkozási formát választunk, illetve az sem, hogy milyen adózási módba jelentkezünk be.

Vonattal próbált Kaposvárról Németországba szökni a nigériai drogdíler

Levette a rendőrségi nyomkövetőt, s Fonyódon át indult Pestre, hogy onnan utazzon tovább, de csak Lelléig jutott.

Így gondozd a francia bulldogodat!

A francia bulldogokat egyszerűen nem lehet nem imádni. Kicsik ugyan, de igazi különleges egyéniségek, a lapos arcukkal, a denevérfülükkel és a röfögésükkel szabályosan bearanyozzák a mindennapjaidat.

Idős asszonyt fosztott ki a visszaeső bűnöző az aluljáróban

A táskában csak kulcscsomót és napszemüveget talált, így a semmiért mehet négy évre börtönbe.

Fókuszban a csapatépítés!

A csapatépítőkért van, aki rajong, ám többen akadnak, akik a szemüket forgatva értesülnek a következő alkalomról. Miért van ez így? Azért, mert a csapatépítésről mindenkinek mások az élményei, és igen, akad olyan, hogy nem éppen kellemesek.

Hialuronsavas feltöltésed újra átgondolhatod a töltőanyag kioldásával

Az orvos-esztétikai kezelések között igen népszerű a hialuronsavas töltés, mely nemcsak az ajkak, hanem az arc más területein is alkalmazható. A beavatkozást követően előfordulhat azonban, hogy valaki nem elégedett az eredménnyel vagy más formára váltana.

Milyen használt monitort vásároljunk?

Aki sok időt tölt el a számítógép előtt, tisztában van vele, hogy egy megfelelő méretű és minőségű monitor nagyban megkönnyíti a munkavégzést, illetve javítja a felhasználói élményt is. Cikkünkben bemutatjuk, mire érdemes figyelni a vásárlásnál.

Egy korszerű klasszikus, a cserépkályha

Új családi ház tervezésekor praktikus, ha kiegészítő fűtésről is gondoskodunk egyrészt a szezonális fűtési igények kielégítésére, másrészt minden eshetőségre gondolva, és erre kézenfekvő megoldásnak tűnik a cserépkályha.

Tudtad, hogy létezik kényelmes és egyben divatos női cipő is?

Érezted már úgy valaha a nap végére vagy esetleg még napközben, hogy leszakad a derekad, ólomsúlyúak a lábaid, és ha nem tudsz azonnal leülni, képtelen leszel tovább menni? Igen, ilyen tüneteket a kényelmetlen cipők is okozhatnak. 

Vitézy: A Déli Körvasút építésének meghiúsítása Budapest európai lemaradását hozza magával

A főpolgármester-jelölt szerint Karácsony megint a párt politikának akar megfelelni, nem pedig a budapestieknek.

Az elektromos járművek hazánkban is egyre népszerűbbek

Nem véletlen, hogy hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az elektromos járművek, például e-bike-ok, e-robogók, e-trike-ok, mopedautók és e-rollerek. Miért érdemes ezek mellett a változatok mellett dönteni? Milyen előnyeik vannak? Igaz, hogy forradalmasították a közlekedést? Mire kell figyelni a választás során? A cikkben megválaszoljuk a kérdéseket. 

Eltette az utánvétes csomagok árát a futár

Kamu csomagokat állított össze, s azokra ragasztotta a valós pakkok vonalkódját.

Te tudod, hogy mi egy sofőr életében a legfontosabb?

Erre a kérdésre a legtöbben talán azt mondanák, hogy maga a jármű, amit vezetnek, vagy esetleg a navigáció, aminek a segítségével el tudnak jutni A pontból B pontba. Persze ezek is valóban igazán nélkülözhetetlenek, sőt, még megannyi egyéb használati tárgyat fel lehetne sorolni, ha igazán pontos választ szeretnénk adni a címben feltett kérdésre.

Az osztrák társadalombiztosítás szolgáltatásai

Ausztriában széleskörű a társadalombiztosítási szolgáltatás, amely minden itt dolgozó alkalmazottra vonatkozik, akinek a jövedelme meghaladja a törvényben előírt mértéket. Három összetevőből áll: ez a balesetbiztosítás, a betegség- és a nyugdíjbiztosítás. A járulékokat a munkáltatónak kell befizetnie, ezáltal a munkavállaló jogosult lesz a fenti szolgáltatásokra.

Ezeket fontold meg, ha szabadon álló kádat szeretnél!

Sokan álmodoznak a filmekben és magazinokban látott elegáns és stílusos szabadon álló kádakról, amikor a fürdőszoba kialakítása, felújítása kerül terítékre, azonban kevesen vannak tisztában azzal, hogy nem minden helyiségben mutatnak jól.

A telefonvásárlás is lehet egyszerű

Sokan azért halogatják a mobilcserét, mert akkora a választék manapság, hogy ember legyen a talpán, aki hamar el tudja dönteni, hogy melyik készülék lesz a neki megfelelő. Nemcsak az árat kell ugyanis nézni, hanem minden paramétert egyesével ajánlott megvizsgálni.

Díszdoktorrá avatták Marosvásárhelyen a korábbi kaposvári főrendezőt

Mohácsi János nevéhez megannyi ikonikus, országos visszhangot kiváltó darab fűződött a Csikyben, mégis elüldözték a színházból és az egyetemről.

Elhunyt Tordy Géza, a Csiky Gergely Színház egykori művésze, a Nemzet Színésze

Az 1956-os forradalom során ő szavalta el a Szózatot a kaposvári Petőfi-szobornál.