Szeptember 30-án megszűnt a helyi és az ideiglenes távolsági buszpályaudvar között közlekedő ingajárat. Az ingajárat beindítására azért volt szükség, mert a két buszpályaudvar egymástól nagy távolságra került az új Kaposvári Közlekedési Központ építése alatt, így az utasok csak az ingajárat segítségével tudtak közlekedni a két pályaudvar között.
Az ingajárat kezdetben napi 52 járattal közlekedett, ami később lecsökkent 38-ra. Ezt szűntették meg szeptember 30-án, mivel megtörtént a kivitelező által a Kaposvári Közlekedési Központ műszaki átadása. Ennek ellenére a távolsági buszpályaudvar még nem költözött vissza a helyijáratos pályaudvar mellé, de az utasoknak ugyanúgy közlekedniük kell a két pályaudvar között.
Rengeteg panasz érkezett a városvezetés és a volán felé is, így bejelentették, hogy Szita Károly kérésére visszaállították az ingajáratot. Ami egy hatalmas csúsztatás, mert a korábbi napi 52, majd 38 járatból Szita Károly összesen 7 darab járatot tudott kikönyörögni.
Ennyit ér jelenleg Szita Károly. Persze Gelencsér Attila, Kaposvár országgyűlési képviselője, még ennyit se tudott volna elintézni, így nem is foglalkozott a témával. Cserébe Facebook oldalán szorgalmasan osztogatta a kormánypropagandát ahelyett, hogy az itt élő emberek problémáival foglalkozott volna.
kpsvr