A fideszes kötődésű KESMA-hoz tartozó, a Mediaworks által kiadott Sonline a cukorrépáról és a cukortermelés akadozásáról írt cikket, de a hirdetésben egy kukoricaföldet ábrázoló képpel illusztrálták a témát.
Ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy a hirdetés elindítójának egyrészt fogalma sem volt a cikk pontos tartalmáról, másrészt fogalma sincs, hogy mivel foglalkozik Kaposvár egyik legnagyobb foglalkoztatója az 1. Magyar Cukor Manufaktúra (1MCM) Kft. A hirdetés szövegében az jelent meg, hogy a Kft. már import répából is készíti a cukrot. A hirdetés írója nincs tisztában azzal, hogy Kaposváron csak a cukorgyár készít cukorrépából cukrot, az 1.MCM Kft. nem. A cég csomagolással foglalkozik, tehát a kész cukrot csomagolják különböző kiszerelésekben és ezt értékesítik.
A Sonline cikke már helyesen írja, hogy a cég alapanyaga a cukor és nem a cukorrépa, és a cukrot importálják. Viszont a hirdetés szerkesztője láthatóan sem a cikk tartalmát, sem Kaposvár egyik legnagyobb munkáltatójának tevékenységét nem ismeri.