Közel 200 lakót érint a több hónapja húzódó probléma, amit nem tud a Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt megoldani. A lakók szerint a nagyobb baj, hogy eddig nagyon hajlandóság sem mutatkozott a szolgáltatás kijavítására.
A lakók elmondása alapján az az alapvető probléma, hogy hosszan kell folyatni a melegvizet, amíg elkezd egyáltalán langyosodni. Többen arról is beszámoltak, hogy ha az alsó szomszéd fürdik, akkor náluk elmegy az a langyos víz is, ami még folyik.

„Egészen elképesztő, hogy most korszerűsítették a hálózatot és nincs melegvizünk.” – mondja egy hölgy.
Többször jöttek ki ellenőrizni, de semmi változás. „Mindig azt mondják, hogy a társasház rendszerében van a hiba, de ez nem igaz.” – folytatja egy másik lakó.
Többen felvetették, hogy fogyasztóvédőhöz fognak fordulni, mert a melegvíz árát fizetik, de hidegvizet kapnak. A lakók már odáig jutottak, hogy írtak egy kemény hangvételű levelet, amit a vezérigazgatónak, Vida Zotmund Alpárnak küldtek el. Most várják a választ és bizakodnak a megoldásban.
Korábbi cikkeinket itt érheti el a tömeges kaposvári melegvíz szolgáltatás kimaradásról:
https://kpsvr.hu/cikk/2019-12-28-rendkivuli-nincs-futes-es-melegviz-kaposvar-egyes-reszein
https://kpsvr.hu/cikk/2019-12-29-hihetetlen-egesz-ejjel-futes-nelkul-maradtak-kaposvaron
kpsvr
Borítókép: kaposho.hu